私のブログIの希望uへの歓迎はここに楽しむ
私のブログ
© 1999 до авторского права Google 2008 http://yusry84.blogspot.com все права защищены


[ YUsRY]

Mý §hºµ†bº×

Free chat widget @ ShoutMix

my yahoo id

•·.·´¯`·.·•????Ñgãm_Hø04????•·.·´¯`·.·•
y_u_s_r_y

y_u_s_r_y*

double_y_crew

gila_wat_blog60@rocketmail.com

pax giler aktiviti ari nih

memuler p tgk mechine
mechine buwok je banyak lak wosak
barang lamer mmg banyak wosak kan

erkkkkkk engine buwok eeeeeee
kotor nyerrrr

nih ATV milik abg zul saldada YFZ350 nih boh

HARLEY DAVIDSON
ROAD KING
tgk pon stim dah
huhuhu
bunyinya lg cetim

huhuh pas tu p cherating lak p lepark tepi lawot
engok engok pemandangan sesambil jenjalan kat umah bawu abg zul nih
best giler weh umah tepi lawot kat belakang sungai plak
huhuhuhu tenang paler duk cni

nih la umah dier masih dalam pembikinan lg
umah ni
nice view
huhuhu

crative btoy pokok dilipat lipat jadi cm pintu gerbang plak
kikikik

american jeep YJ7

hari pon da lewat petang jom kita pulang

1 comments:

  1. rantong said...

    Sekadar ingat mengingatkan. Jangan lupa saudara seagama kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

    “Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

    Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

    Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
    Sumber: JAKIM
    View Profile: Rantong  


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews