私のブログIの希望uへの歓迎はここに楽しむ
私のブログ
© 1999 до авторского права Google 2008 http://yusry84.blogspot.com все права защищены


[ YUsRY]

Mý §hºµ†bº×

Free chat widget @ ShoutMix

my yahoo id

•·.·´¯`·.·•????Ñgãm_Hø04????•·.·´¯`·.·•
y_u_s_r_y

y_u_s_r_y*

double_y_crew

gila_wat_blog60@rocketmail.com

tag dr mummy

[1] Bekas kekasih saya adalah :
siti zanariah
:n3sl0_19:

[2] Saya sedang mendengar :

im yours
:n3sl0_15:

[3]Mungkin saya patut :
tido


[4]Saya suka :
ermmmm tido...
:n3sl0_37:

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
sesaper je yg raser dirinyer baik....
:n3sl0_29:

[6]Saya tak paham :
cinta
:n3sl0_40:

[7] Saya kehilangan :
pic dan video dalam hp saya
:n3sl0_25:

[8] Ramai yang berkata :
rambut saya da lurus
:n3sl0_22:

[9] Makna nama saya :
x tau la


[10] Cinta itu adalah:
sambal belacan


[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
bergayot talifon


[12] Saya akan cuba :
bangon awal esok


[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga akhir nanti kau tetAP jadi pujaan

[14] Telefon bimbit saya :

adalah nyawa saya


[15] Bila saya terjaga dari tidur :
saya korek idong


[16] Saya paling meluat apabila :
dak dak yg saya x suke call saya


[17] Pesta/Parti adalah :
tpt joget bestttt bestttt

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

kura kura

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

20 too 28


[20]Hari ini :
Hari jumaat - 24 Oktober 2008

[21]Malam ini saya akan :

pergi kemaman... open house leh makan free


[22]Esok pula saya akan :

masuk plant.... x besttttt


[23]Saya betul2 inginkan :
menjadi jutawan


[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

naper rambut yus nampak x terusik ni


[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :

memaner je la

[26]Makanan Barat atau Jepun :
barat la besttt


[27]Bilik yang terang atau gelap :

ermmmmm samar samar best

[28]Makanan segera adalah :
Meggi kot...eh camne nak eja megi erk...
aku bukan kipas susah mati megi...lalala
:n3sl0_35:

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
adesss..kena tag lagi..
:n3sl0_27:
walopon fafau tak dengar apa yg aku cakap ni...
tapi aku cakap ngan blog dia kejap tadi...huhu

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
nak...nak....jap aku fikir erk...
:n3sl0_07:

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
[34]Nak kongsi benda nih ngan

3 comments:

  1. ]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

    yus...nape 3 soklan ni tak jawab hah?

    [31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
    [32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
    [33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?

    mana jawapan dia neh...  

  2. ユウスリ¥ú§®¥ @ ÐøúßLë_¥ユウスリ said...

    yus jawap dalam ari la mummy.
    mummy aner tau  

  3. ユウスリ¥ú§®¥ @ ÐøúßLë_¥ユウスリ said...

    dalam hati" typo da  


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews