私のブログIの希望uへの歓迎はここに楽しむ
私のブログ
© 1999 до авторского права Google 2008 http://yusry84.blogspot.com все права защищены


[ YUsRY]

Mý §hºµ†bº×

Free chat widget @ ShoutMix

my yahoo id

•·.·´¯`·.·•????Ñgãm_Hø04????•·.·´¯`·.·•
y_u_s_r_y

y_u_s_r_y*

double_y_crew

gila_wat_blog60@rocketmail.com

nestle bliss kegemaranku telah memberi hadiah kepada ku



:pingu_13:smlm yus p ke ECM tetengok ader nestle bliss buat promotion menjual air bliss dgn harga rm4.00 sebotol... dalam pemikiran yus naper mahal walau pon dalam promosi selalunyer rm3.99 je.... yus pon lalu dpn tu... untie yg jual tu pomot la bliss kat yus(dier x tau mmg bliss tu air peberet yus)yus pon wat x layan je.. dier ttp jgk nak pomot air dier.... last last yus cakap XPA UNTIE NANTI BALIK SAYA KASI BLI 3 BOTTLE OK U KASI SIMPAN DLU.... yus pon jejalan la dlm ECM tu.... da puas jejalan tu yus turun la ke bawah lalu la kat nesle bliss nyer tpt promotion tu.... maser lalu yus wat x tau je.. untie tu pon pandang je... (dalam ati yus nak bli ke x nak nak ke x nak nak ke x nak....) sbb untie tu pandang yus pon bli la jgk 3 bottle bliss. pas tu dier pon ajak yus buka cap bottle tersebut.. yus cakap XPA LA UNTIE SAYA KASI BUKA RUMAH LA.. dier pon cakap sekalang buka la mana tau lo punya ong.... pas tu datang lak leng chai ni ajak yus buka jgk... yus pon ok je la buka pon buka la... yus pon aper lg dgn rakus nyer pulas bottle tu( pulas ngan rakus 2 sbnrnye bukan nak tgk adiah tu... nak minum air sebab dahaga.. yus pon tgk x dop pon lambang per per pada bawah cap 2.. sesambil tu togok da air bliss tu... lama tu untie tu pon menjerit ALA LAGIH SATU PEMENANG!!!!!! yus ingat kan owang len uper uper nyer yus yg dapat lambang (L) di bawah tudung bottle nestle tu..... mcm x cayer... pas tu aper lg terus joget lh... kikikiiki so dapat lah yus Travel package to Langkawi for 2 worth RM2,000 x 20 .........
:pingu_10:

7 comments:

  1. Aku-Ida said...

    {siul2} no wonder la pesal yus ni.. cayam sgt kat desBLISS tu...

    inilah rahsia nye eh... hmmmm  

  2. ]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

    oloo looooo...yus mucuk2...
    yus dah mam?heheheh
    (saje wat2 baik ni)
    apa kata yus bagi n3s je la pakej percutian tu...wakakakakak  

  3. mawaddah said...

    huh...aku igtkan bliss yg kasi hadiah..

    tu r setahu aku bliss tu sgt kedekut okek..

    tahniah ar bliss...eh blis plak..tahniah ar yus..

    ko nak bawak sape sorang lg..bawak la aku...ngeh ngeh  

  4. desbliss said...

    Aku pon tumpang terkejut...bile lak aku kc adiah kt yus coz sll nyer yus kc aku adiah tiap kali kitorang datim...hakhak

    Yus...tahniah, adiah tu ikhlas dr sayep yea....yg lain sile jeles.

    Err...ttg percutian tu, bliss dh pack baju siap2...nanti yus dtg jemput yeap...kiter g dua kan yus kan..??? : sgt tidak bermalu muke :  

  5. ユウスリ¥ú§®¥ @ ÐøúßLë_¥ユウスリ said...

    sesamer utk semua..... nak bawak saper nih ek.... payah nak pilih nih

    kalo bawak mizz boh mawah nti
    kalo bawak mummy daddy lak nak campak aner
    kalo bawak lana ermmmm bagus jgk tapi susah lana comey ngan nti owang duk sibok ngejas dier lak cancel la
    kalo bawak bliss plak... nanti abis lak netle bliss yus dier minum:((  

  6. Aku-Ida said...

    perghhhhh daku tergamam seketika apabila menyengerolll<<< scroll down edisi melayu..wakakaka .. lantas aku ternampak gambo bliss.. mentang2la nama ko yus ni dok sebut2...


    perghhhhh...!!! mcm gigolo la ko blis.. wakakaka..  

  7. mawaddah said...

    bliss sungguh kacau daun...muahahaha..

    bile yus nak pegi bercuti neh..  


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews